درسا پخش ایرانیان

درسا پخش ایرانیان

A solution to raise revenue 1000x480 2

نقش حیاتی شرکت‌های پخش در دنیای امروز

در دنیای رقابتی امروز، بازگشت سرمایه و سودآوری دغدغه‌ی اصلی تمام فعالان اقتصادی، از تولیدکننده تا خرده‌فروش، است. در این میان، انتخاب روش‌های مناسب پخش و توزیع کالا نقشی حیاتی در موفقیت هر کسب‌وکاری ایفا می‌کند. اهمیت استفاده از شرکت‌های پخش: گرایش به سمت خرید آنلاین: امروزه شاهد گرایش روزافزون ادامه مطلب…

Advertising bombardment 1000x480 1

پخش شاهرگی و مویرگی و تفاوت آن ها

هدف از توزیع(پخش عمده) منظور از پخش شاهرگی و نگاه کلی آن به معنی خرید کالا در مقیاس های بزرگ (عمدتا از تولید کننده) و فروش آن به مشتریان (خرده فروشان ، صنایع و …) به صورت عمده فروشی و با قیمت پایین است. یک عمده فروش تولید کننده نیست ادامه مطلب…

Supermarket Advertising 1000x480 1

آشنایی با فروش عمده

فروش عمده فروش عمده یا پخش شاهرگی  به دو مدل تجارت انجام پذیر اشاره میکند. در یک داد و ستد، کالا بایستی به تعداد زیاد و مستقیما از تولیدکنندگان خریداری شود، انبار شود و دوباره فروخته شود. یا ممکن است فروش عمده یا پخش بصورت شاهرگی به داد و ستدی ادامه مطلب…

توزیع و پخش مواد غذایی

بررسی پخش مویرگی

لازمه طراحی استراتژی برای پخش مویرگی، داشتن اطلاعات در ارتباط با مفاهیم پخش مویرگی است. پخش مویرگی  فرآیندی است که تولید کننده، کالا و خدمات خود را به دست مشتری می‌رساند. به عبارتی دیگر مسیری منظور شده است؛ که کالاها و خدمات و همچنین محصولات، برای رسیدن به دست مشتری ادامه مطلب…